Najčešća pitanja

Ukoliko vam je potrebna pomoć ovde možete potražiti odgovore na najčešće postavljena pitanja ili nam pišite na mascomstore@mascom.rs.

 

1. Poručio sam robu koje nema na stanju, koliko dugo ću je čekati?

Poručivanje robe koje nema na stanju se vrši minimum jednom mesečno. Kolege iz internet prodaje će vas kontaktirati čim robu budemo imali na stanju a što zavisi i od stanja lager samog dobavljača. Okvirno vreme čekanja je mesec dana.

 

2. Šta je preorder?

Preorder / pretprodaja je prodaja artikala koji su u procesu proizvodnje a za koje se zna datum izlaska što je jasno i transparentno istaknuto pored samog artikla. Benefiti preordera / pretprodaje su da kupac prvi dobija željeni proizvod (pre nego se nađe u redovnoj prodaji) po specijalnoj (umanjenoj) ceni.

 

3. Kako da poručim?

Sve detalje o načinu kupovine možete pročitati: ovde.

 

4. Kako da znam da sam sigurno poručio?

Ukoliko ste nakon poručivanja primili e-mail od nas sa potvrdom porudžbine budite sigurni da je vaša porudžbina evidentirana.

 

5. Kako mogu da platim svoju porudžbinu?

Na našem sajtu možete platiti na sledeći način.

1. Pouzećem - plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja paketa.

3. Karticom - nakon što odaberete ovu vrstu plaćanja bićete preusmereni na portal banke gde ćete izvršti plaćanje platnom karticom.

 

6. Da li mogu da poručim robu preko telefona?

Poručivanje robe se vrši isključivo putem sajta (nije moguće putem telefona, email-a ili društvenih mreža). Više informacija o poručivanju putem sajta možete pronaći na stranici "Kako kupiti".

 

7. Da li je moguće plaćanje na rate?

Plaćanje na rate je moguće samo u prodavnicama ukoliko posedujete platnu karticu koja ima tu mogućnost.

 

8. Da li su iste cene na sajtu i u prodavnicama?

Cena na našem sajtu i u maloprodajama su iste, osim u slučaju kada je u toku neka akcija koja važi u maloprodajama, a ne i na sajtu ili obrnuto.

 

9. Kojom kurirskom službom se vrši isporuka?

Za isporuku paketa na teritoriji Srbije koristimo usluge kurirske službe Post Express kao i službi City Express i Daily Express

Za isporuku paketa u inostranstvu koristimo usluge Pošte Srbije.

* Zadržavamo pravo da u slučaju potrebe koristimo usluge i drugih kurirskih službi bez prethodne najave.

 

10. Koliko košta isporuka?

Isporuka na teritoriji Srbije je besplatna ali se Post Express kurirskoj službi plaća deo za “transakciju novca” koji iznosi minimum 45,oo a za pošiljke preko 3.500,oo iznos je 1% vrednosti pošiljke.

Za porudžbine iz inostanstva troškovi isporuke se obračunavaju prema zvaničnom cenovniku Pošte Srbije i automatski se prikazuju u porudžbenici koju kreirate na našem sajtu.

Više o uslovima isporuke pročitajte ovde.

 

11. Kada i u koje vreme će mi biti isporučeni poručeni artikli?

Porudžbine se predaju kurirskoj službi u roku od 1 do 2 radna dana od prijema porudžbine a maksimalno do 5 radnih dana za artikle kojih ima na stanju.

Porudžbine koje se naprave u petak biće na obradi od ponedeljka.

Isporuka se vrši radnim danima od 8-16h.

Kurirske službe u redovnim okolnostima isporučuju i subotom.

 

12. Kako mogu da iskoristim kupon koji sam dobio/la?

Korišćenje kupona je lako.

1. Polje za unos kupona se nalazi na prvom koraku vaše korpe, prilikom zaključivanja porudžbine

2. Upišite šifru kupona u označeno polje i kliknite na sivo dugme "unesi kupon".

3. Vaša ušteda / popust i drugi benefiti će automatski biti prikazani sa desne strane vaše porudžbenice.

 

13. Šta se dešava ukoliko nisam na adresi u trenutku isporuke?

Ukoliko niste na adresi, kuriri su u obavezi da vam dostave obaveštenje (pismeno ili telefonom) o pokušaju uručenja.

Isporuka će biti pokušana još jednom a nakon 2 neuspešna pokušaja narednih pet dana ćete u vašoj pošti moći da podignete paket ukoliko je isporuka Post Express kurirskom službom.

Ukoliko je isporuka Daily Express ili City express kurirskom službom posle dva pokušaja dostavljanja, pošiljka se vraća pošiljaocu.

 

14. Poručio sam pogrešan artikal, kako da izvršim zamenu?

Zahtev/mail za zamenu šaljete na mascomstore@mascom.rs.

Slanje artikala za zamenu je na teret kupca.

Artikal se menja isključivo slanjem preko kurirske službe, robu ne možete menjati ili vraćati u našim maloprodajnim objektima.

 

15. Kako da otkažem porudžbinu?

Svoju porudžbinu možete otkazati slanjem emaila na mascomstore@mascom.rs o otkazivanju porudžbine (maksimalno dva dana od dana poručivanja).

U emailu obavezno naglasite broj porudžbine koju želite da otkažete.

 

16. Da li je poručene artikle moguće menjati ili reklamirati u maloprodajnim objektima?

Robu koju ste kupili preko sajta mascom.rs ne možete menjati, vraćati ili potraživati sredstva u našim prodavnicama.

Sva zamena i povraćaji robe vrše se preko kurirske službe i naše online službe.

Zahtev/mail za zamenu ili povraćaj robe šaljete na mascomstore@mascom.rs.

 

17. Gde se nalaze vaše prodavnice?

Spisak i lokacije svih naših prodavnica možete pogledati: ovde

 

18. Da li je neophodna registracija da bi se kupovalo na sajtu?

Ne morate da se registrujete da biste kupovali na našem sajtu.

Međutim, registracija je potrebno ukoliko želite da budete član Mascom Kluba i uživate u pogodnostima koje članovi imaju.