Rat je velika muza za Rogera Watersa, podsticaj za njegove mnoge radove, uključujući i polu-autobiografski opus The Wall iz 1979. godine. The Final Cut, njegov poslednji album sa bendom Pink Floyd, funkcionisao je kao eksplicitan nastavak izdanja The Wall, ali Amused To Death iz 1992. godine deluje kao koda, delo gde Waters preispituje svoje opsesije – i muzičke i lirske – i povezuje ih zajedno sa majstorskim dodirom zrelog umetnika.
LP: 1-4
A1 The Ballad Of Bill Hubbard 4:21
A2 What God Wants, Part I 6:00
B1 Perfect Sense, Part I 4:14
B2 Perfect Sense, Part II 2:51
C1 The Bravery Of Being Out Of Range 4:44
C2 Late Home Tonight, Part I 4:01
C3 Late Home Tonight, Part II 2:13
D1 Too Much Rope 5:47
D2 What God Wants, Part II 3:38
D3 What God Wants, Part III 4:08
E Watching TV 6:05
F Three Wishes 6:52
G It’s A Miracle 8:30
H Amused To Death 9:08
Rat je velika muza za Rogera Watersa, podsticaj za njegove mnoge radove, uključujući i polu-autobiografski opus The Wall iz 1979. godine. The Final Cut, njegov poslednji album sa bendom Pink Floyd, funkcionisao je kao eksplicitan nastavak izdanja The Wall, ali Amused To Death iz 1992. godine deluje kao koda, delo gde Waters preispituje svoje opsesije – i muzičke i lirske – i povezuje ih zajedno sa majstorskim dodirom zrelog umetnika.
LP: 1-4
A1 The Ballad Of Bill Hubbard 4:21
A2 What God Wants, Part I 6:00
B1 Perfect Sense, Part I 4:14
B2 Perfect Sense, Part II 2:51
C1 The Bravery Of Being Out Of Range 4:44
C2 Late Home Tonight, Part I 4:01
C3 Late Home Tonight, Part II 2:13
D1 Too Much Rope 5:47
D2 What God Wants, Part II 3:38
D3 What God Wants, Part III 4:08
E Watching TV 6:05
F Three Wishes 6:52
G It’s A Miracle 8:30
H Amused To Death 9:08